Philipsi tugi

Philipsi/Saeco espressomasinast ei tule kohvi

Avaldatud 24 August 2023

Sellele on mitmeid põhjuseid, miks teie Philipsi/Saeco espressomasin kohvi ei valmista. Altpoolt leiate mõned lahendused, mida ise järgi proovida.

Märkus. Esimesel kasutuskorral on täiesti normaalne, et masin toodab ainult paar tilka kohvi. Valmistage veel mõned tassid kohvi, et optimeerida veskist tuleva kohvi kogust.

Kui masinasse on jäänud õhku, teeb masin põrisevat häält ja ei tõmba veepaagist vett masinasse. Selle parandamiseks järgige allolevaid samme.

  1. Lülitage masin VÄLJA
  2. Tühjendage veepaak ja eemaldage AquaCleani (või mis tahes teine) filter
  3. Täitke veepaak veega ja pange see oma kohale tagasi
  4. Lülitage masin uuesti SISSE. Kui masin on üles soojenenud, valige kuum vesi ja laske masinal valmistada 2–3 tassi kuuma vett

Kui kasutate AquaCleani veefiltrit, siis järgige neid lisasamme, et veenduda, kas filter on õigesti paigaldatud.

  1. Raputage AquaCleani veefiltrit 5 sekundit
  2. Asetage filter veega täidetud anumasse/kaussi ja hoidke seda tagurpidi, kuni kõik õhumullid on välja tulnud
  3. Pange filter tagasi veepaaki ja täitke paak veega
  4. Taaskäivitage masin, st lülitage välja ja uuesti sisse
  5. Valige kuum vesi ja laske masinal valmistada 2–3 tassi kuuma vett

Märkus. Kui olete kasutanud AquaCleani veefiltrit rohkem kui 3 kuud, siis vahetage see välja, kuna filter võib olla ummistunud.

Play Pause

Puhastamata või ummistunud kohvivalmistusmoodul võib tekitada olukorra, kus masinast ei tule kohvi. Kohvivalmistusmooduli iganädalane loputamine on väga oluline. Järgige allolevaid samme või vaadake meie õppevideot.

  1. Lülitage oma masin VÄLJA ja oodake, kuni ei kostu ühtki heli (selleks võib kuluda 15–20 sekundit)
  2. Avage hooldusluuk ja eemaldage kohvivalmistusmoodul, vajutades „PUSH“ nuppu paremale, hoides ja tõmmates seda enda poole
  3. Loputage kohvivalmistusmoodulit põhjalikult leige veega ja laske sel enne tagasi panemist õhu käes kuivada

Märkus. Kohvivalmistusmooduli põhjalikuks puhastamiseks soovitame kasutada Philipsi kohviõli eemaldamise tabletti (CA6704).

Play Pause

Kui masin ei tooda kohvi, võib põhjuseks olla ka ummistunud tila. Selle puhastamiseks kasutage torupuhastajat või nõela.

Kui kasutate kohvi valmistamiseks eeljahvatatud kohvi funktsiooni, peab masin olema SISSE lülitatud ja kasutamiseks valmis enne, kui lisate eeljahvatatud kohvi eeljahvatatud kohvi sahtlisse.

Kasutage masinaga kaasasolevat mõõtelusikat ja lisage ainult üks lusikatäis kohvipuru ilma kuhjata. Suurem kogus kohvipuru ummistab kohvivalmistusmooduli ja kohvi valmistamine peatatakse. Kohvipuru eemaldatakse sahtlist ilma kohvi valmistamata.

Millal te viimati oma espressomasinat katlakivist puhastasite? Kõikidel masinatel on spetsiaalne katlakivieemaldamise näidik. Soovitame teil puhastada oma masinat katlakivist kohe, kui masin seda ütleb. Kui te jätate katlakivi eemaldamata, põhjustab see katlakivi ladestumist ja põhjustab masina tõrkeid.

Juhised espressomasina katlakivist puhastamiseks leiate kasutusjuhendist või siit.

Kui eeljahvatatud kohvi sahtel on ummistunud, ei saa masin kohvi valmistada. Selle probleemi lahendamiseks järgige allolevaid samme või vaadake õppevideot.

  1. Lülitage oma masin VÄLJA ja oodake, kuni ei kostu ühtki heli (selleks võib kuluda 15–20 sekundit)
  2. Avage hooldusluuk ja eemaldage kohvivalmistusmoodul, vajutades „PUSH“ nuppu paremale, hoides ja tõmmates seda enda poole
  3. Avage eeljahvatatud kohvi sahtli kaas ja pange lusika käepide sinna sisse
  4. Liigutage käepidet üles-alla, kuni ummistunud jahvatatud kohv alla kukub

Kui ükski nendest lahendustest ei aita, siis võtke meiega ühendust.

Play Pause
Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.