Philipsi tugi

Ma ei saa hambaharja Sonicare’i rakendusega ühendada

Avaldatud 20. oktoober 2025
Kui teie hambahari ei loo ühendust Philips Sonicare'i rakendusega, järgige alltoodud juhiseid.
  1. Veenduge, et teie hambahari on täis laetud.
  2. Kontrollige, et teie telefoni opsüsteem ja rakendus oleksid värskendatud.
  3. Aktiveerige Bluetooth oma mobiilseadmes.
  4. Hoidke oma hambaharja ja mobiilseadet teineteise lähedal.
  5. Eemaldage hambahari laadijast või vajutage käepideme LED-sümbolite aktiveerimiseks režiiminuppu.
  6. Avage Sonicare'i rakendus.
Kui teie hambahari rakenduse avamise ajal ei loo ühendust, eemaldage oma hambahari telefoni Bluetooth-seadetes või siduge see lahti. Taaskäivitage Sonicare'i rakendus, et seade uuesti siduda. Bluetoothi vahemälu tühjendamine mobiilseadmes võib samuti lahendada ühendusega seotud probleeme.

Märkus. Sonicare 9900 Prestige'i hambaharja kasutajad saavad ühenduseprobleeme lahendada ka käepideme lähtestamisega.
Kui teil on ikka veel probleeme Philips Sonicare'i hambaharja ühendamisega Sonicare'i rakendusega, võtke ühendust meie klienditeenindusega .
Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.