Kiired vastused küsimustele, mida Philips Shaver series 9000 kasutajad enim küsivad.
• Kui kaua võtab aega uue pardliga harjumine? • Kas võin seadet kasutada duši all või vannis? • Miks lekib pardlist pärast selle puhastamist vett? • Millised varuosad ja tarvikud sobivad selle pardliga? • Minu toode on rikkis, kuidas saan seda parandada lasta? Kas see kuulub garantii alla? • Kuidas töötab SmartCleani süsteem? • Kas võin seadet laadida pärast iga raseerimist? • Ekraanil on ikoon, millel on kolm ringi kolmnurga sees. Mida see tähendab? • Miks on seadmel kahe kontaktiga pistik? • Kust leiaksin Philipsi volitatud teeninduskeskuse?
Levinud küsimused kõigi Philipsi toodete kohta leiate veebilehelt philips.com. Lihtsalt leidke oma toode ja valige tootetugi.