Ma ei saa oma Saeco espressomasinat oma koduse Wi-Fi võrguga ühendada
Avaldatud 2021-10-06
Kui teil on raskusi Saeco espressomasina Wi-Fi võrku ühendamisega, siis siit leiate võimalikud põhjused ja lahendused.
Kui teie koduvõrku ei kuvata saadaolevate võrkude loendis, siis kontrollige järgmist.
• Ühendage kohvimasin 2,4 GHz 802.11 b/g/n kodusesse Wi-Fi võrku. (5 GHz pole toetatud) • Kui teie koduse Wi-Fi võrgu nimi (SSID) on peidetud, siis ei suuda espressomasin seda tuvastada. Wi-Fi võrgu nime kuvamiseks konfigureerige oma koduruuter ajutiselt ümber. Pärast Wi-Fi võrku edukat ühendamist võib selle nime uuesti ära peita.
Palun tutvuge järgmise kontrollnimekirjaga, et lahendada oma Saeco espressomasinaga seotud muud võimalikud ühendusprobleemid.
• Lähtestage kohtvõrgu ruuter/Wi-Fi pääsupunkt ja käivitage Wi-Fi seadistus teist korda • Veenduge, et sisestasite õige parooli • Viige masin ruuterile/Wi-Fi pääsupunktile lähemale ja proovige uuesti • Ühendage kohvimasin 2,4 GHz 802.11 b/g/n kodusesse Wi-Fi võrku. (5 GHz pole toetatud)
Proovige Wi-Fi seadistust uuesti käivitada ja järgige kuvadel olevaid juhiseid.
Kui teie Saeco espressomasin kaotas ühenduse teie koduse Wi-Fi võrguga, kontrollige järgmist. • Teie koduvõrk töötab õigesti (Interneti-ühendus on olemas) • Ruuteri/Wi-Fi parooli pole muudetud • Masin on sisse lülitatud • Masin ei asu ruuterist liiga kaugel • Masin ei asu liiga lähedal teistele objektidele ja/või seadmetele, mis võivad Wi-Fi signaali blokeerida.
Kui siintoodu ei aita probleemi lahendada, siis võtke abi saamiseks meiega ühendust.