1
Tooted

Saage just sellist tuge, mida vajate
Otsite oma tootele konkreetset lahendust?

Ma ei saa oma Saeco espressomasinat oma koduse Wi-Fi võrguga ühendada

Kui teil on raskusi Saeco espressomasina Wi-Fi võrku ühendamisega, siis siit leiate võimalikud põhjused ja lahendused.

Koduvõrk pole võrguloendis nähtav

Kui teie koduvõrku ei kuvata saadaolevate võrkude loendis, siis kontrollige järgmist.

•    Ühendage kohvimasin 2,4 GHz 802.11 b/g/n kodusesse Wi-Fi võrku. (5 GHz pole toetatud)
•    Kui teie koduse Wi-Fi võrgu nimi (SSID) on peidetud, siis ei suuda espressomasin seda tuvastada. Wi-Fi võrgu nime kuvamiseks konfigureerige oma koduruuter ajutiselt ümber. Pärast Wi-Fi võrku edukat ühendamist võib selle nime uuesti ära peita. 

Koduse Wi-Fi võrgu seadistusprobleemid

Palun tutvuge järgmise kontrollnimekirjaga, et lahendada oma Saeco espressomasinaga seotud muud võimalikud ühendusprobleemid.

•    Lähtestage kohtvõrgu ruuter/Wi-Fi pääsupunkt ja käivitage Wi-Fi seadistus teist korda
•    Veenduge, et sisestasite õige parooli
•    Viige masin ruuterile/Wi-Fi pääsupunktile lähemale ja proovige uuesti
•    Ühendage kohvimasin 2,4 GHz 802.11 b/g/n kodusesse Wi-Fi võrku. (5 GHz pole toetatud)

Proovige Wi-Fi seadistust uuesti käivitada ja järgige kuvadel olevaid juhiseid.

Wi-Fi ühendus kaob

Kui teie Saeco espressomasin kaotas ühenduse teie koduse Wi-Fi võrguga, kontrollige järgmist.
•    Teie koduvõrk töötab õigesti (Interneti-ühendus on olemas)
•    Ruuteri/Wi-Fi parooli pole muudetud
•    Masin on sisse lülitatud
•    Masin ei asu ruuterist liiga kaugel
•    Masin ei asu liiga lähedal teistele objektidele ja/või seadmetele, mis võivad Wi-Fi signaali blokeerida.

Kui siintoodu ei aita probleemi lahendada, siis võtke abi saamiseks meiega ühendust.

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.