Philipsi tugi

Minu Philips Lumea rakenduse SkinAI funktsioonid ei tööta

Avaldatud 28. november 2024

Kui te ei saa Philips Lumea rakenduses SkinAI funktsioonidega ühendust, järgige probleemi lahendamiseks järgmisi tõrkeotsingusamme.

  • Kontrollige, et teie Philips Lumea seadme mudel oleks S9900. Mudeli numbri leiate seadmega kaasasolevalt pakendilt. SkinAI funktsioonid ühilduvad ainult seadmega Lumea S9900.
  • SkinAI funktsioonide lukust avamiseks järgige Lumea rakenduses olevaid juhiseid. Selle käigus tuleb skannida teie Lumea käepidemel olev QR-kood.
  • Veenduge, et teie interneti- või WiFi-ühendus oleks stabiilne. SkinAI funktsioonide täielikuks kasutamiseks soovitame ühendada oma mobiilseadme tugeva signaaliga WiFi- või internetiühendusega.
  • Veenduge, et teie mobiilseade ühilduks SkinAI funktsioonidega. Kuigi enamik tänapäevaseid iOS- ja Android-seadmeid on ühilduvad, võivad mõned seadmed mitte sobida.
  • Külastage rakendust või Google Play poodi ja veenduge, et teil oleks installitud Philips Lumea rakenduse uusim versioon. Ainult uusim versioon võimaldab SkinAI funktsioone täielikult kasutada.
  • Oodake ja proovige veidi hiljem uuesti. Mõnikord läbivad meie serverid rutiinse hoolduse, põhjustades funktsioonide lühiajalise võrguühenduse puudumise.

Kui need lahendused teid ei aita ja te ei pääse SkinAI funktsioonidele juurde, võtke meiega ühendust.

Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.