Philipsi tugi

SenseIQ andmed puuduvad

Avaldatud 27. august 2024
Kui te SenseIQ-andmeid ei saa, võivad allpool toodud tõrkeotsingu näpunäited aidata teil lahendust leida.
  • Kontrollige, kas olete SenseIQ funktsiooni aktiveerinud ja sisse lülitanud. Esiteks peate oma nutitelefoni laadima alla Philipsi Avent Baby Monitor+ rakenduse. Seejärel aktiveerige või lülitage sisse SenseIQ funktsioon keskseadmes või rakenduse menüüs.
  • Kontrollige, kas beebiseade on kaks-ühes paigaldusega õigesti seadistatud. Veenduge, et kõik on paigaldatud ja paigutatud hästi, et teie laps oleks hästi näha. Kasutage mustrilist tekki ning tagage hea kontrast beebiteki/magamiskoti ja madratsikatte vahel.
  • Kui te ei kasuta kaks-ühes paigaldust, veenduge, et beebiseade ei oleks beebist liiga kaugel. Kui see on liiga kaugel, ei suuda beebiseadme kaamera beebi pisikese rindkere üles-alla liikumist ning hingamissagedust tuvastada.
Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.