Avaldatud 27. august 2024
Kui te SenseIQ-andmeid ei saa, võivad allpool toodud tõrkeotsingu näpunäited aidata teil lahendust leida.
- Kontrollige, kas olete SenseIQ funktsiooni aktiveerinud ja sisse lülitanud. Esiteks peate oma nutitelefoni laadima alla Philipsi Avent Baby Monitor+ rakenduse. Seejärel aktiveerige või lülitage sisse SenseIQ funktsioon keskseadmes või rakenduse menüüs.
- Kontrollige, kas beebiseade on kaks-ühes paigaldusega õigesti seadistatud. Veenduge, et kõik on paigaldatud ja paigutatud hästi, et teie laps oleks hästi näha. Kasutage mustrilist tekki ning tagage hea kontrast beebiteki/magamiskoti ja madratsikatte vahel.
- Kui te ei kasuta kaks-ühes paigaldust, veenduge, et beebiseade ei oleks beebist liiga kaugel. Kui see on liiga kaugel, ei suuda beebiseadme kaamera beebi pisikese rindkere üles-alla liikumist ning hingamissagedust tuvastada.