Avaldatud 27. august 2024
Kui Cry Translation ei tööta, võivad allpool toodud tõrkeotsingu näpunäited aidata teil lahendust leida.
- Palun kontrollige, kas teie 90-päevane tasuta prooviperiood on lõppenud. Kui soovite teenuse kasutamist jätkata, registreeruge igakuise tasulise tellimuse saamiseks.
- Veenduge, et beebiseade on võrgus. Cry Translation funktsioon töötab ainult siis, kui beebiseade on internetiga ühendatud.
- Kontrollige, kas teie Wi-Fi-ühendus on hea ja stabiilne, kuna see võib mõjutada nutu tõlgete vastuvõtmise kiirust. Kontrollige Wi-Fi signaali tugevust rakenduse seadete lehel. Kõige paremini toimib see siis, kui see näitab „Suurepärast“ või „Head“.
- Kontrollige, kas beebiseade on keskseadmega või Philipsi Avent Baby Monitor+ rakendusega õigesti ühendatud. Beebiseadme õigeks ühendamiseks järgige kasutusjuhendis toodud juhiseid. Veenduge, et beebiseade oleks asetatud lapse lähedale, et tuvastada beebi nuttu ja minimeerida ümbritsevast mürast tulenevaid häirimisi.
- Kontrollige, kas keskkonnamüra ei ole liiga suur. Vältige beebiseadme paigutamist valju müra allikate lähedale, nagu telerid või seadmed, mis tekitavad helisid ja vibratsiooni, näiteks nutitelefonid vibratsioonirežiimis. Selline müra võib häirida beebimonitori võimet täpselt tuvastada ja tõlkida teie lapse nuttu.