Philipsi tugi

Sageli kaob ühendus beebiseadme ja rakenduse vahel

Avaldatud 27. august 2024
Kui teie beebiseadme ja Philipsi Avent Baby Monitor+ rakenduse vaheline ühendus ei ole rahuldav, järgige ühenduse parandamiseks alltoodud samme.
  • Kontrollige, kas teie Wi-Fi-ühendus on hea ja stabiilne. Kontrollige Wi-Fi signaali tugevust rakenduse seadete lehel. Kõige paremini toimib see siis, kui see näitab „Suurepärast“ või „Head“. Vastasel juhul kasutage tugevama signaali jaoks Wi-Fi-repiiterit.
  • Veenduge, et kasutate uusimat Philips Avent Baby Monitor+ rakendust. Kui ei, uuendage oma nutitelefonis rakendust.
  • Taaskäivitage oma nutitelefonis rakendus Philips Avent Baby Monitor+.
  • Taaskäivitage modem ja/või ruuter.
  • Taaskäivitage beebiseade, vajutades sisse/välja nuppu.

Kas teil on ikka ühendusega probleeme? Kui ükski neist näpunäidetest ei aita, võtke meiega ühendust .
Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.