Avaldatud 27. august 2024
 Kui teie beebiseadme ja Philipsi Avent Baby Monitor+ rakenduse vaheline ühendus ei ole rahuldav, järgige ühenduse parandamiseks alltoodud samme. 
- Kontrollige, kas teie Wi-Fi-ühendus on hea ja stabiilne. Kontrollige Wi-Fi signaali tugevust rakenduse seadete lehel. Kõige paremini toimib see siis, kui see näitab „Suurepärast“ või „Head“. Vastasel juhul kasutage tugevama signaali jaoks Wi-Fi-repiiterit.
 - Veenduge, et kasutate uusimat Philips Avent Baby Monitor+ rakendust. Kui ei, uuendage oma nutitelefonis rakendust.
 - Taaskäivitage oma nutitelefonis rakendus Philips Avent Baby Monitor+.
 - Taaskäivitage modem ja/või ruuter.
 - Taaskäivitage beebiseade, vajutades sisse/välja nuppu.
 
 Kas teil on ikka ühendusega probleeme? Kui ükski neist näpunäidetest ei aita, 
võtke meiega ühendust .