Philipsi tugi

Uneandmed puuduvad

Avaldatud 27. august 2024
Kui uneandmed puuduvad, võivad allpool toodud näpunäited aidata teil leida selgitust ja / või lahendust.
  • Võimalik, et olete beebiseadme keset uneseanssi lahti ühendanud. Üldiselt oodake alati 15–20 minutit pärast unetsükli lõppu, et tagada uneandmete edastamine pilve õigesti enne beebiseadme väljalülitamist. Vältige beebiseadme lahtiühendamist, kaasa arvatud pikenduspesa väljalülitamist. Vajadusel lülitage seade välja, vajutades beebiseadme sisse-välja nupule.
  • Võib-olla lähtestati beebiseade tahtmatult. Pange tähele, et pilves varundamata andmed on kadunud.
  • SenseIQ andmed on esitatud viimase 30 päeva kohta. Kui soovite, et selline andmete ajalugu oleks saadaval kauem, võtke rakendusest õigel ajal kuvatõmmised.
  • Võib-olla on beebiseade olnud võrguühenduseta või privaatsusrežiimis pikema aja jooksul. Beebiüksus ühendub regulaarselt internetiga. Uneseansid salvestatakse beebiseadmesse paar päeva. Kuid kui beebiseade on kauem võrguühenduseta, ei sünkroniseerita mõned andmed pilvega. Beebiseadmesse salvestatud seansside arv võib varieeruda sõltuvalt uneseansside pikkusest. Soovitame beebiseadme sageli internetiga ühendada.
Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.