Leidke seadme parandamiseks lähim volitatud teeninduskeskus. Teeninduskeskus aitab teil leida õige lahenduse.
Philipsi teeninduskeskus külastades võtke kindlasti kaasa: 1.Ostutõend (kviitung/ostutšekk) 2.Philipsi toode (koos lisaseadmetega)
Paljudel juhtudel, kui toode ei tööta ootuspäraselt, saab probleemi lahendada kodus, ilma et peaksite seda teeninduskeskusesse viima. Levinud probleemidele lahenduse leidmiseks kasutage meie veebipõhist otsingut ja korduma kippuvaid küsimusi (KKK): Leidke oma toode ja selle KKK 1) Palun võtke ühendust meie klienditoega – klikake siin 2) Leidke lähim teeninduskeskus siit 3) Pöörduge ostukohta
Kui te ei leidnud oma probleemile lahendust:
Toote parandamine on tasuta, kui tootel on kehtiv garantii.
Olenevalt tootest on Philipsi garantii tavaliselt 24 kuud.
Oma toote garantiiaja ja tingimuste kohta leiate infot siit: Garantiitingimused
Kui teie toote garantii enam ei kehti, siis püüame muuta toote paranduse protsessi teile võimalikult lihtsaks koostöös Philipsi poolt volitatud teeninduskeskustega.
Lahendus ja lõplik maksumus sõltuvad toote tüübist. Lisainfo saamiseks võtke ühendust meie klienditoega.
Meie eesmärk on pakkuda kõigile oma toodetele tuge ka veebis, kuid mõistame, et mõnikord võib otsitavat teavet olla raske leida. Enne meiega ühenduse võtmist lugege meie veebilehelt toe leidmiseks järgmisi nõuandeid:
Kui te ei leia endiselt vajalikku teavet, siis palun võtke ühendust meie klienditoega reaalajas vestluse, e-posti või telefoni teel.
Meie eesmärk on teie toode parandada 7 tööpäeva jooksul alates päevast, mil meie teeninduskeskus selle kätte sai. Juhul kui varuosad on saadaval. Mõningatel juhtudel võib remont kesta ka kauem. Muul juhul võtke palun info saamiseks ühendust meie klienditoega.
Philipsil on kaks peamist volitatud teeninduskeskust: Speleta Tallinn, Harju maakond Akadeemia tee 20 12611 +332 6546543 speleta@speleta.ee Arwest OÜ Tartu, Tartu maakond Turu 37 50206 +372734 4299 arwest@arwest.ee - Kodumasinad – klikake siin - Isikliku hoolduse tooted – klikake siin - Heli- ja pilt – klikake siin
Iga kord pole vaja teeninduskeskusega ühendust võtta, vaid leiate lahenduse ka meie klienditoe kaudu:
Kui te ei leia e-poest otsitavat varuosa või tarvikut, siis võtke palun ühendust meie poolt volitatud teeninduskeskustega: Speleta Tallinn, Harju maakond Akadeemia tee 20 12611 +332 6546543 speleta@speleta.ee Tartu, Tartu maakond Turu 37 50206 +372734 4299 arwest@arwest.ee
Arwest OÜ
Kui teil on lisaküsimusi oma toote varuosade või tarvikute kohta, siis palun võtke ühendust meie klienditoega.
Toote mudelinumbri leiate karbilt, kasutusjuhendist või toote tagaküljelt. Kui vajate oma toote mudelinumbri leidmisel täiendavat abi, klikake siin, et avada toote mudelinumbri leidmiseks tugileht.
Philips pakub oma toodetele rahvusvahelist garantiid, seega see teie garantiid ei mõjuta. Probleemide või küsimuste korral võtke ühendust meie klienditoega.
Kui teil on oma tootega probleeme, võite alati ühendust võtta meie klienditoega ja me anname endast parima, et teid aidata. Kui teie toode vajab Philipsi garantiiaja jooksul remonti või hooldust, siis pöörduge palun lähimasse Philipsi poolt volitatud teeninduskeskusesse.
Kui aga toode vajab edasimüüjaga pikendatud garantii ajal parandamist või väljavahetamist, tuleb toode tagastada ostukohta. Edasimüüja vastutab müügijärgse teeninduse eest pikendatud garantii perioodil.