1
Philipsi tugi

Minu Philipsi pardel ei lae

Avaldatud 28 September 2022
Kui pardel lakkab järsku laadimast või kui teil on raskusi pardli laadimisega, järgige alltoodud soovitusi. 

Teie toode võib olla katki, kui alltoodud sammud probleemi ei lahenda. Sõltuvalt teie asukohast saate remodi broneeridaveebis või külastada kohalikku hoolduskeskust.

1. Esimene laadimine.

Aku hakkab pardli esmakordsel laadimisel või väga pika aja möödudes aeglaselt laadima. Seadme kahjustamise vältimiseks laeb seade järk-järgult. Pardli laadimise märgutuli ei pruugi esimeste tundide jooksul vilkuma hakata.

Laske pardlil vähemalt kaks tundi laadida ja seejärel kontrollige laadimise olekut.

2. Proovige mõnda teist toiteallikat.

Kas teie pardel ei lae, kui see on elektrivõrku ühendatud? Teie toitepistik ei pruugi töötada. Proovige laadimiseks kasutada teist pistikupesa.

3. Kasutage originaallaadijat.

Ametlik laadija on mõeldud korrektse pinge kasutamiseks. Mitteametliku laadija kasutamine võib teie pardlit kahjustada. Proovige laadida, kasutades pardliga kaasasolevat originaallaadijat.

4. Asetage see korralikult SmartClean-hoidikusse.

Kui kasutate pardli laadimiseks SmartClean-hoidikut, veenduge, et see on õigesti paigaldatud. 

  1. Hoidke pardlit hoidiku kohal tagurpidi.
  2. Veenduge, et väikese harja imemisava oleks hoidikust eemale suunatud
  3. Kallutage pardlit tahapoole
  4. Vajutage SmartClean-hoidiku ülemine kate alla, kuni kuulete klõpsatuse heli

Kui olete selle õigesti paigaldanud, hakkab SmartClean-hoidikul olev aku laadimise märgutuli vilkuma. 

Philipsi pardli laadimine SmartClean süsteemis
Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.