Philipsi tugi

Minu Philipsi pardel ei lae

Avaldatud 25 jaanuar 2023
Kui teie pardel ei lae, aitavad alltoodud tõrkeotsingu nõuanded teil lahendust leida.

Soovitame järgida alltoodud järjekorras olevaid samme. Kontrollige, kas probleem on lahendatud enne järgmise toimingu juurde liikumist.
Aku hakkab aeglaselt laadima kui laadite pardlit esimest korda või kui te pole pardlit pikka aega kasutanud. Aku laeb järk-järgult, et vältida pardli kahjustamist. Laske pardlil vähemalt kaks tundi laadida ja kontrollige laadimisolekut uuesti.

On normaalne, et aku märgutuli ei vilgu esimese paari laadimistunni jooksul pärast pikajalist mittekasutamist.

Märkus: Enne pardli sisselülitamist ühendage see alati laadija küljest lahti. Pardel ei lülitu sisse, kui see on laadijasse ühendatud.
Kas teie pardel ei lae, kui see on elektrivõrku ühendatud? Teie toitepistik ei pruugi töötada. Proovige laadimiseks kasutada teist pistikupesa.
Mitte kõik Philipsi pardlid ei kasuta sama laadijat ning ühe mudeliga kaasas olev laadija ei pruugi teisega ühilduda. Soovitame pardlit laadida kaasasoleva originaallaadijaga.

Kontrollige, kas laadimisadapteril ja juhtmel on märke kahjustustest. Kui märkate adapteril või juhtmel kahjustusi, lõpetage kohe selle kasutamine. Ostke asendus meie veebipoest.

See lahendus kehtib kõigile SmartClean hoidikuga ühilduvatele pardlitele. Kui teie pardel ei ühildu SmartClean süsteemiga, võite selle sammu vahele jätta.
 
  1. Vajutage SmartClean-hoidiku ülemine kate alla, kuni kuulete klõpsatuse heli.
  2. Hoidke pardlit hoidiku kohal tagurpidi. Veenduge, et pardli esiosa oleks suunatud hoidiku poole.
  3. Pange pardel hoidikusse. Kallutage seda õrnalt tahapoole ja vajutage SmartCleani hoidiku ülemist korki alla, kuni kuulete klõpsatust.
Kui olete selle õigesti paigaldanud, hakkab SmartCleani hoidikul vilkuma akutule näidik.

Samuti võite vaadata alltoodud videot.
 
Philipsi pardli laadimine SmartClean süsteemis
Play Pause
Kui ükski neist nõuannetest ei aita, võib teie pardel olla sisemiselt kahjustatud. Soovitame paluda pardli parandamist või vahetamist. Olenevalt teie asukohast saate paranduse või vahetuse veebis korraldada, külastada mõnda meie volitatud hoolduskeskust või võtta meiega ühendust.
 
Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.