Philipsi tugi

Mu Sonicare'i hambahari ei lae

Avaldatud 26. november 2025
Kui allpool toodud juhised ei aita, võtke meiega ühendustvõi klõpsake siin ja esitage veebipõhine garantiitaotlus, et saaksime teid asendusseadme hankimisega aidata. Kõigil Sonicare'i hambaharjadel ja hambavahepuhastajatel on 2-aastane garantii. 

Kui teie hambahari ei lae, võivad allpool toodud tõrkeotsingu näpunäited aidata teil lahendust leida.

Soovitame teil järgida juhiseid alltoodud järjekorras. Kontrollige, kas probleem on lahendatud enne järgmise toimingu juurde liikumist. 
Kõigi Sonicare'i hambaharjade laadijad on erinevad ega ühildu teiste Sonicare'i mudelitega. Soovitame hambaharja laadida kaasasoleva originaallaadijaga.

Märkus. Kui asute Hiinas ja ostsite oma hambaharja enne 2024. aasta 1. septembrit, helistage abi saamiseks numbril 4008 800 008.

Kas teie hambahari ei lae, kui see on elektrivõrku ühendatud? Teie toitepistik ei pruugi töötada. Proovige laadimiseks kasutada teist pistikupesa.
 

Proovige kontrollida, kas laadimisadapter või -juhe on kahjustatud. Kui märkate adapteril või juhtmel kahjustusi, lõpetage kohe selle kasutamine. Ostke asendus meie veebipoest.

Märkus. Kui asute Hiinas ja ostsite oma hambaharja enne 2024. aasta 1. septembrit, helistage abi saamiseks numbril 4008 800 008.

 

 

Kui kasutate laadimisalust, -patja või -klaasi, veenduge, et hambahari oleks asetatud laadija keskele. Hambahari toob kuuldavale kaks lühikest piiksatust või aku märgutuli süttib, kinnitades, et hambahari on laadijale õigesti asetatud.

Veenduge, et laadija poleks asetatud metallpinnale ega teiste laadijate lähedusse, sest see võib laadimise ajal põhjustada häireid.
Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.