Philipsi tugi

Hambaharja ei saa Sonicare’i rakendusega ühendada.

Avaldatud 2019-11-17

Kui Philips Sonicare’i elektrilise hambaharja Sonicare’i rakendusega ühendamine ei õnnestu. Oleme siin, et teid aidata. Järgige vaid neid lihtsaid samme.

Play Pause
  1. Lülitage oma nutitelefonis Bluetooth sisse.
  2. Avage Philips Sonicare’i rakendus ja valige rakenduse alumises vasakus nurgas vahekaart „Hari“.
  3. Käepideme aktiveerimiseks eemaldage käepide laadijast või vajutage hambaharjal üks kord režiiminuppu. Mõlemal juhul peaksid süttima käepideme tuled. Rakendus peaks nüüd hambaharjaga automaatselt ühenduse looma.
  4. Selleks et veenduda, kas käepide on ühendatud, lülitage hambahari sisse ning seejärel peaks ekraanil kuvatama taimer, mis hakkab pöördloendama alates 2 minutist. Teine võimalus on avada ülemises vasakus nurgas asuv rakenduste menüü ja valida „Minu käepide“. Ekraanil esitatakse teade, mille kohaselt on Bluetooth kas „ühendatud“ või „ühendamata“.

Kui olekuks on „ühendamata“, avage alumises vasakus nurgas asuv vahekaart „Hari“. Esitatakse veaotsing ja juhised hambaharja ühendamiseks.

Selle ja teised videot leiate siit: YouTube.

Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.