Philipsi tugi

Ma ei pääse Sonicare'i rakenduse mis tahes funktsioonidele juurde

Avaldatud 23. august 2024

Philips Sonicare'i rakenduse kõikide funktsioonide kasutamiseks peate tagama juurdepääsu oma mobiilseadmele.

  1. Valige Seaded 2. Kerige alla kõigi rakenduste juurde ja puudutage Sonicare'i rakendust 3. Lülitage sisse kõik õigused; saate nüüd kasutada oma Philips Sonicare'i rakenduse kõiki funktsioone.

See toiming nõuab opsüsteemi Android 6.0 või uuemat. 1. Valige Seaded 2. Puudutage valikut „Rakendused ja märguanded“ 3. Puudutage üksust „Rakenduse teave“ 3. Puudutage Sonicare'i rakendust 4. Puudutage üksust „Õigused“ 5. Lülitage sisse kõik õigused; saate nüüd kasutada oma Philips Sonicare'i rakenduse kõiki funktsioone.

Me austame alati kõiki kasutajate privaatsusõigusi ega kuritarvita kunagi isiklikku teavet. Võite privaatsuspoliitikat ja -tingimusi vaadata igal ajal. Valige Sonicare'i rakendus > menüü (ülemine vasak nurk) > teave.

Kui teil on endiselt probleeme Sonicare'i rakenduse funktsioonide kasutamisega oma seadmes, külastage palun meie remondi või vahetuse lehekülge Philipsi veebisaidil.
Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.