Philipsi tugi

Ma ei saa seadistada oma seadmeid ja rakendust Philips Avent Baby Monitor+

Avaldatud 3. jaanuar 2024
Kui te ei saa seadistada oma Philips Aventi ühendatud beebimonitori ja rakendust Philips Avent Baby Monitor+, võivad alltoodud tõrkeotsingu näpunäited aidata teil lahendust leida.
  • Kontrollige, kas olete valinud 2,4 GHz toetava võrgu SSID.
  • Kontrollige, kas Wi-Fi-signaal on tugev ja stabiilne. Kui signaal on nõrk, kaaluge beebiseadme viimist teise kohta, kuid mitte kaugemale kui 1,5 meetri (5 jala) kaugusele beebist. Või lähtestage oma Wi-Fi ruuter.
  • Tugevama signaali saamiseks kasutage Wi-Fi-repiiterit. Kasutage sama SSID-d (võrgu nimi) ja sama parooli ruuteri ning repiiteri jaoks.
  • Kasutage nutiseadme (mobiiltelefoni) ja beebimonitori jaoks sama Wi-Fi võrku.
  • Kontrollige beebiseadme LED-tuld. Kui see vilgub punaselt (rakenduse ja beebiseadme sidumise ajal), on sisestatud SSID või Wi-Fi parool vale. Korrake seadistusprotsessi õige parooliga.
  • Kui beebiseadme LED-tuli muutub punaseks, on beebimonitor ühendatud Wi-Fi ruuteriga, kuid mitte Internetiga. Kontrollige, kas teil on Interneti-ühendus, kasutades teisi rakendusi, nagu YouTube, Facebook jne. Kui teised rakendused ei reageeri, parandage Interneti-ühendust. Interneti-ühenduse olemasolul võib server olla ajutiselt kättesaamatu. Oodake 30 minutit ja seejärel korrake seadistamisprotsessi.
  • Veenduge, et teised seadmed ei häiriks beebimonitori tööd. Seadmed nagu mikrolaineahjud, sülearvutid jne võivad häirida Wi-Fi-signaali. Proovige mõnda muud kohta või suurendage nende seadmete ja beebimonitori vahelist kaugust.
  • Hoidke oma nutiseadet QR-koodiga sobival kaugusel beebimonitori kaamerast. Vahemaa peab olema kaks kuni kuus tolli (5–15 sentimeetrit).
  • Kui kaamera ei suuda QR-koodi ikka lugeda, veenduge, et ruumis oleks piisavalt valgust. Kontrollige ekraani heledust ja vajaduse korral muutke seda.
  • Kui öörežiim on lubatud, lülitage see välja, reguleerige ekraani heledust ja proovige uuesti.
Kui beebimonitor on QR-koodi lugenud, kuulete kinnitusheli ja beebiseadme LED muutub valgeks.
  • Valge LED näitab Wi-Fi ruuteriga ühendatud beebiseadet. Beebimonitor on rakendusega ühendamiseks valmis.
  • Roheline LED-tuli näitab, et see on keskseadmega ühendamiseks valmis.
Võib-olla jälgib teie last juba kolm inimest. Rakendus võimaldab korraga vaadata ainult kolme inimest/kasutajat. Kui teil on administraatori õigused, saate ühe külalise juurdepääsu eemaldada, et saaksite ise jälgida.
Kui privaatsusrežiim on aktiveeritud, ei saa te oma beebit rakendusest jälgida. Rakendusega ühenduse loomiseks peate keskseadme privaatsusrežiimi välja lülitama. Järgige allolevaid samme.
  1. Vajutage keskseadme ülemises vasakus nurgas olevat režiiminuppu.
  2. Privaatsusfunktsioonile lülitumiseks vajutage juhtnupu alumist osa.
  3. Privaatsusrežiimi väljalülitamiseks vajutage kinnitamise nuppu.
  4. Nüüd saate beebimonitori uuesti rakendusega ühendada.
Võimalik, et olete beebiseadme lähtestanud, vajutades kogemata pikalt sisse-/väljalülitusnuppu. Kui skannite QR-koodi ja beebiseadme LED-tuli vilgub umbes viis sekundit punaselt ja seejärel muutub roheliseks, tähendab see, et beebimonitor on privaatsusrežiimi kinni jäänud. Beebimonitor ei saa Internetiga ühendust. Selle probleemi lahendamiseks tuleb esmalt keskseadmel ja seejärel beebiseadmel tehaseseadmed taastada. Järgige allolevaid samme.
  1. Vajutage keskseadmel umbes 10 sekundit korraga režiiminuppu ja nuppu True Talk back (Räägi uuesti).
  2. Kui ekraanil kuvatav teade palub kinnitust, puudutage nuppu Continue (Jätka).
  3. Vajutage beebiseadme sisse-/väljalülitamisnuppu kauem kui 10 sekundit. LED-tuli vilgub roheliselt ja oranžilt. Tehaseseadete taastamine lõpetatakse, kui LED-tuli jääb püsivalt roheliselt põlema.
  4. Peate värskendama kõiki sätteid, sh ühendatud Wi-Fi ruuteri SSID (võrgu nimi), parooli ja rakenduse kasutajaid.
  5. Nüüd saate beebimonitori uuesti rakendusega siduda.
Keskseadme ja beebiseadme tehasesätete taastamine
Kas teil on ikka veel probleeme Philips Aventi ühendatud beebimonitori seadistamisega?
Kui ükski neist nõuannetest ei aita, võtke meiega ühendust.
Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.