Philipsi tugi

Ma ei saa oma Saeco espressomasinat oma koduse Wi-Fi võrguga ühendada

Avaldatud 2021-10-06
Kui teil on raskusi Saeco espressomasina Wi-Fi võrku ühendamisega, siis siit leiate võimalikud põhjused ja lahendused.
Kui teie koduvõrku ei kuvata saadaolevate võrkude loendis, siis kontrollige järgmist.

•    Ühendage kohvimasin 2,4 GHz 802.11 b/g/n kodusesse Wi-Fi võrku. (5 GHz pole toetatud)
•    Kui teie koduse Wi-Fi võrgu nimi (SSID) on peidetud, siis ei suuda espressomasin seda tuvastada. Wi-Fi võrgu nime kuvamiseks konfigureerige oma koduruuter ajutiselt ümber. Pärast Wi-Fi võrku edukat ühendamist võib selle nime uuesti ära peita. 
Palun tutvuge järgmise kontrollnimekirjaga, et lahendada oma Saeco espressomasinaga seotud muud võimalikud ühendusprobleemid.

•    Lähtestage kohtvõrgu ruuter/Wi-Fi pääsupunkt ja käivitage Wi-Fi seadistus teist korda
•    Veenduge, et sisestasite õige parooli
•    Viige masin ruuterile/Wi-Fi pääsupunktile lähemale ja proovige uuesti
•    Ühendage kohvimasin 2,4 GHz 802.11 b/g/n kodusesse Wi-Fi võrku. (5 GHz pole toetatud)

Proovige Wi-Fi seadistust uuesti käivitada ja järgige kuvadel olevaid juhiseid.
Kui teie Saeco espressomasin kaotas ühenduse teie koduse Wi-Fi võrguga, kontrollige järgmist.
•    Teie koduvõrk töötab õigesti (Interneti-ühendus on olemas)
•    Ruuteri/Wi-Fi parooli pole muudetud
•    Masin on sisse lülitatud
•    Masin ei asu ruuterist liiga kaugel
•    Masin ei asu liiga lähedal teistele objektidele ja/või seadmetele, mis võivad Wi-Fi signaali blokeerida.

Kui siintoodu ei aita probleemi lahendada, siis võtke abi saamiseks meiega ühendust.
Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.