Philipsi tugi

Mu vanemaseade ei lülitu sisse

Avaldatud 19. märts 2025

Kontrollige, kas teie Philips Avent Premium Connected beebimonitori vanemaseadme aku on täielikult laetud.

Kui ei, kontrollige ja veenduge, et kasutate oma monitoriga kaasas olevat Philipsi originaaladapterit. See adapter on loodud vastama monitori laadimisspetsifikatsioonidele ning teiste adapterite kasutamine võib mõjutada jõudlust.

Kui kasutate õiget adapterit, kuid aku on ikka tühi, tehke järgmist. 

  1. Ühendage toiteadapter ja ühendage vanemaseadmega (pilt 1).
  2. Kui vanemaseade on välja lülitatud, ärkab ekraan korraks ja kuvab beebit võrevoodis koos Philipsi kilbilogoga (pilt 2). Ekraanil kuvatav laadimisnäidik muutub ka oranžiks, et näidata seadme laadimist (pilt 3).
  3. Seejärel muutub ekraanil olev pilt lühidalt aku ikooniks (pilt 4) umbes 5 sekundiks, näitamaks, et laadimine on pooleli ja seejärel lülitub välja.
  4. Pärast ekraani väljalülitamist saate vanemaseadme sisse lülitada. Sisselülitamiseks vajutage ja hoidke sisse/välja nuppu umbes 2 sekundit all (pilt 5).
Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Philipsiga ühenduse võtmine

Meil on hea meel teid siin aidata

Otsid midagi muud?

Avastage kõik Philipsi toetusvõimalused

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.