MyPhilips

Registreeri oma toode, et saada pikendatud garantii ja muid eeliseid

Uue ostu registreerimiseks hoia toode käepärast ja logi sisse oma MyPhilipsi kontole.

Accessories

Valitud toodetele pikendatud garantii

BalloonSpeechFaq

Osta lisatarvikuid

Shield

Kiire juurdepääs KKK-le ja toele

Kuidas see toimib

1. Toote registreerimiseks pead logima sisse oma MyPhilipsi kontole. Pole kontot? Registreeri siin

2. Registreeri oma toode ja naudi eeliseid. Lisaks saad üleslaadida enda ostudokumendi, et see oleks igaks juhuks alatiolemas.

FAQ's

Kuidas saan registreerida oma toote pikendatud garantii jaoks?

Kui sinu toode kvalifitseerub pikendatud  garantiile, on Sul esmalt vaja MyPhilipsi kontot. Saad sisse logida või luua uue konto siin. Seejärel saad oma toote registreerida. Registreerimisel hoia toode käepärast, kuna vajad mudelinumbrit.

Mida saan teha MyPhilipsi kontoga?

Oma MyPhilipsi kontoga saad:

  • Ligipääsu kogu oma tooteinfole ühes kohas (tellimused, ostudokumendid jne)
  • Nautida eksklusiivseid uudiseid ja kampaaniaid
  • Lihtsalt leida infot ja lisatarvikuid kõigi oma Philipsi toodete kohta

Mis on ostudokument?

Ostudokument on poest saadud paberkviitung või veebimüüjalt saadud PDF-arve.

Miks on vajalik laadida üles ostudokument?

Soovitame üles laadida ostudokumendi, et see oleks alati kättesaadav, kui seda vajad..

Ostudokument võib olla vajalik kampaanias osalemiseks või garantiiremondi taotlemiseks.

Millist teavet pean toote registreerimiseks esitama?

Toote registreerimiseks on vaja:

  • MyPhilipsi kontot
  • Mudelinumbrit
  • Ostukuupäeva
  • Ostudokumendi (valikuline)
  • Kampaaniaga seotud üksiksasju (kui kohaldub)

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.