Philipsi klienditoe 

Kust ma leian oma toote mudelinumbri?
Leidke minu toote number
Kust leian tootenumbri?
Rääkige meile lühidalt oma tootest ja näitame teile, kust tootenumbrit leida.
Kui teie toode on käepärast, valige allpool selle tooterühm ja -kategooria.
Tootenumbri asukohad meie seadmetel

Leidke lähim Philipsi teeninduskeskus

Leidke seadme parandamiseks lähim volitatud teeninduskeskus. Teeninduskeskus aitab teil leida õige lahenduse.

Philipsi teeninduskeskus külastades võtke kindlasti kaasa:

 

1.Ostutõend (kviitung/ostutšekk)

2.Philipsi toode (koos lisaseadmetega)

Muutke otsinguraadiust
Muutke otsinguraadiust

Korduma kippuvad küsimused

1. Minu toode ei tööta ootuspäraselt. Kuidas on võimalik seda parandada? Kas see läheb garantii alla?​

Paljudel juhtudel, kui toode ei tööta ootuspäraselt, saab probleemi lahendada kodus, ilma et peaksite seda teeninduskeskusesse viima. 

Levinud probleemidele lahenduse leidmiseks kasutage meie veebipõhist otsingut ja korduma kippuvaid küsimusi (KKK):

 

Leidke oma toode ja selle KKK​


Kui te ei leidnud oma probleemile lahendust:

1) Palun võtke ühendust meie klienditoega – klikake siin

2) Leidke lähim teeninduskeskus siit

3) Pöörduge ostukohta


Toote parandamine on tasuta, kui tootel on kehtiv garantii.​

 

Philipsi garantii​

 

2. Kui pikk on minu toote garantii?

Olenevalt tootest on Philipsi garantii tavaliselt 24 kuud.

Oma toote garantiiaja ja tingimuste kohta leiate infot siit: Garantiitingimused

3. Minu tootel on garantii lõppenud. Kas Philips saab mind aidata?

Kui teie toote garantii enam ei kehti, siis püüame muuta toote paranduse protsessi teile võimalikult lihtsaks koostöös Philipsi poolt volitatud teeninduskeskustega. 


Lahendus ja lõplik maksumus sõltuvad toote tüübist. ​Lisainfo saamiseks võtke ühendust meie klienditoega.

 

4. Ma ei leia vajalikku tuge. Kuidas ma saan Philipsiga ühendust võtta?

Meie eesmärk on pakkuda kõigile oma toodetele tuge ka veebis, kuid mõistame, et mõnikord võib otsitavat teavet olla raske leida.

Enne meiega ühenduse võtmist lugege meie veebilehelt toe leidmiseks järgmisi nõuandeid:

 

Kust leida tootetuge?


Kui te ei leia endiselt vajalikku teavet, siis palun võtke ühendust meie klienditoega reaalajas vestluse, e-posti või telefoni teel. 

5. Kui kaua toote remont aega võtab?

Meie eesmärk on teie toode parandada 7 tööpäeva jooksul alates päevast, mil meie teeninduskeskus selle kätte sai. Juhul kui varuosad on saadaval. Mõningatel juhtudel võib remont kesta ka kauem.

 

Muul juhul võtke palun info saamiseks ühendust meie klienditoega.

 

6. Kust leida Philipsi poolt volitatud teeninduskeskust?

Philipsil on kaks peamist volitatud teeninduskeskust:

 

Speleta

Tallinn, Harju maakond

Akadeemia tee 20

​12611

​+332 6546543

​speleta@speleta.ee   

 

Arwest OÜ

Tartu, Tartu maakond

Turu 37

50206

+372734 4299

arwest@arwest.ee 


Iga kord pole vaja teeninduskeskusega ühendust võtta, vaid leiate lahenduse ka meie klienditoe kaudu:

- Kodumasinad – klikake siin

- Isikliku hoolduse tooted – klikake siin

- Heli- ja pilt – klikake siin

 

7. Kust ma saan oma tootele varuosi ja tarvikuid tellida?

Kui te ei leia e-poest otsitavat varuosa või tarvikut, siis võtke palun ühendust meie poolt volitatud teeninduskeskustega:

 

Speleta

Tallinn, Harju maakond

Akadeemia tee 20

​12611

​+332 6546543​

speleta@speleta.ee


Arwest OÜ

Tartu, Tartu maakond

Turu 37

50206

+372734 4299

arwest@arwest.ee 

 


Kui teil on lisaküsimusi oma toote varuosade või tarvikute kohta, siis palun võtke ühendust meie klienditoega.

8. Kust ma leian oma toote mudelinumbri?

Toote mudelinumbri leiate karbilt, kasutusjuhendist või toote tagaküljelt. Kui vajate oma toote mudelinumbri leidmisel täiendavat abi, klikake siin, et avada toote mudelinumbri leidmiseks tugileht. 

Number Five
9. Elan välismaal või ostsin oma toote välismaalt. Kas see mõjutab minu toote garantiid?

Philips pakub oma toodetele rahvusvahelist garantiid, seega see teie garantiid ei mõjuta. Probleemide või küsimuste korral võtke ühendust meie klienditoega.

10. Kas ma pean Philipsiga ühendust võtma, kui pikendasin garantiid oma edasimüüjaga?

Kui teil on oma tootega probleeme, võite alati ühendust võtta meie klienditoega ja me anname endast parima, et teid aidata. Kui teie toode vajab Philipsi garantiiaja jooksul remonti või hooldust, siis pöörduge palun lähimasse Philipsi poolt volitatud teeninduskeskusesse.

 
Kui aga toode vajab edasimüüjaga pikendatud garantii ajal parandamist või väljavahetamist, tuleb toode tagastada ostukohta. Edasimüüja vastutab müügijärgse teeninduse eest pikendatud garantii perioodil.

Meie saiti saab kõige paremini vaadata Microsoft Edge, Google Chrome või Firefox uusima versiooniga.