Kui Teie juukseföön on mõjutatud
Kui Teie juukseföön on mõjutatud, siis on võimalik mitmel erineval viisil saada seadme jaoks asendustoode:
- Teil on võimalik minna otse poodi, kust Te toote algselt ostsite. Sõltuvalt sellest, kui palju on asendustooteid saadaval, võib olla vajalik registreerimine. Sellisel juhul saate oma asendustoote hiljem kätte.
- Teil on võimalik minna otse Philipsi litsenseeritud teeninduskeskusesse. Kontakteeruge järgnevate teenindusettevõtetega: Infocare OÜ, tel. 6543000, Simson OÜ, tel. 6620425. Sõltuvalt sellest, kui palju on asendustooteid kohapeal saadaval, võib olla vajalik registreerimine. Sellisel juhul saate oma toote hiljem kätte.
Lisainformatsiooni saamiseks on Teil võimalik helistada Philipsi klienditeeninduse tasuta telefonil: 8000 100288.
Te võite ohutult kasutada oma praegust juuksefööni, kuni saate asendustoote. Oluline on, et Te järgiksite kasutusjuhendil olevaid juhiseid ja eemaldaksite seadme vooluvõrgust, kui Te seda ei kasuta. Nagu iga seadme puhul - kui seade ei tööta korralikult kasutamise ajal, siis ei tohiks selle kasutamist jätkata.
See ettevaatusabinõu rõhutab Philipsi kõrgeimate kvaliteedistandardite järgimist ja usaldusväärsust. Täname Teid koostöö eest ning vabandame tekitatud ebamugavuste pärast.