Philips annab oma toodetele kaheaastase garantii alates ostukuupäevast. Toote materjali- või tootmisvigadest tingitud defektid parandatakse või asendatakse Philipsi kulul, kui ostja esitab ettenähtud aja jooksul ostutõendi. Garantii on kehtetu, kui tootega ei ole kasutatud Philipsi originaaltarvikuid, kui on põhjustanud seadme otstarbele mittevastav või vale kasutamine, hooldamata jätmine, muutmine või volitamata parandamine. Kasutaja peab rangelt järgima kõiki kasutusjuhendis sisalduvaid juhiseid.
Järgmine tabel annab ülevaate erinevate Philipsi ema ja lapse hooldustoodete garantiiperioodist: Ema ja lapse hooldustooted
Elektrilised rinnapumbad | 24 kuud |
Käsirinnapumbad | garantii puudub |
Pudelid ja pudelitarvikud | garantii puudub |
Beebimonitorid | 24 kuud |
Pudelisoojendajad ja steriliseerijad | 24 kuud |
Lutid | garantii puudub |
Kinkekomplektid ja rinnapiima säilituskotid | garantii puudub |
Lisagarantii lisandub teie seadusjärgsele garantiiõigusele ja ei piira teie seadusjärgseid garantiiõigusi. Valitud toodete puhul on võimalik saada lisagarantiid. • Pärast toote registreerimist saadetakse teile kinnituskiri ja lisagarantiiga seotud üksikasjad e-meilile. • Hoidke oma ostutšekk ja lisagarantii kinnituskiri alles.
• Lisagarantii saamiseks registreerige toode MyPhilipsi konto 90 päeva jooksul pärast ostu sooritamist.
Iga uue toote garantii algab ostukuupäevast. Garantiiperioodi pikkus varieerub olenevalt tootest. Vaadake jaotist Garantiiperiood, et teha kindlaks oma toote konkreetne garantiiperiood. Vajalik on ostutõendi esitamine. Lisagarantii: Mõned Philipsi isikliku hoolduse tooted kuuluvad valikuliselt lisagarantii alla. Lisaks selle lehe allosas märgitud garantiiajale võite saada tasuta lisagarantii, kui registreerite toote oma My Philipsi kontol 90-päeva jooksul pärast ostmist. Logige sisse oma My Philipsi kontole ja järgige toote registreerimisjuhiseid 90-päeva jooksul alates ostukuupäevast, et teada saada, kas teie tootele see kehtib.
Philipsi garantii kehtib, kui toodet on käsitsetud nõuetekohaselt ja ettenähtud otstarbel, nagu on kirjeldatud kasutusjuhendis. Enne toote paigaldamist või kasutamist lugege kasutusjuhend hoolikalt läbi.
Toodetele salvestatud andmed võivad Philipsi hooldustööde käigus kustuda. Soovitame enne toote hooldusesse saatmist andmed salvestada. Philips ei vastuta sellise kahju eest.
Garantii ei kehti: • kui ostutõendit on muudetud või see on loetamatu; • kui toote mudelinumbrit, seerianumbrit või tootmiskuupäeva koodi on muudetud, eemaldatud või need on loetamatud; • kui toode osteti juba defektsena ; • kui toote remonti või muudatusi on teinud volitamata teeninduskeskused või isikud; • kui defekt on tingitud ülemäärasest sihtotstarbevastasest kasutamisest; • kui defekt on põhjustatud toote väärkasutusest; • kui defekt on põhjustatud keskkonnatingimustest, mis ei ole kasutusjuhendiga kooskõlas; • kui defekt on põhjustatud kasutusjuhendis soovitamata väliste seadmete, lisaseadmete või tarvikute (sh tarkvara) ühendamisest; • kui seade on kahjustatud välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas loomad, äike, tulekahju, loodusõnnetused, transport, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused, vesi vms; (viimase puhul välja arvatud juhul, kui kasutusjuhendis on sõnaselgelt öeldud, et toodet võib loputada); • tavapärase kulumise korral või kuluosade, näiteks pardli terade väljavahetamisel; • kui toode ei tööta korralikult, kuna see ei olnud algselt kavandatud, toodetud ega heaks kiidetud vastavas riigis kasutamiseks, mis võib juhtuda toote impordi korral; • kui toote defektsus tuleneb selliste osade kulumisest, mis on oma olemuselt kuluelemendid; • toote mitteelektrilistele osadele.
• Garantii alusel ei hüvitata toote kasutamise võimatusest tekkinud kulusid ega mis tahes kaudseid kulusid.
• Garantii alusel ei hüvitata teie enda tegevusest, nagu regulaarne hooldamine, tarkvara uuendamine või andmete salvestamine tulenevat kahju.
Veaotsing ja remont